Геометрія 7 клас
Урок 26.05.2020
Тема. Сума кутів трикутника.1. Подивитися відео урок.
2. Розв'яжіть задачу
У трикутнику відрізали
три кути. Скільки кутів залишилось?
Урок 22.05.2020
Тема. Властивості паралельних прямих.
1. Подивитися відео урок.
2. Повторити теоретичний матеріал.
Урок 19.05.2020
Тема. Суміжні та вертикальні кути.
1. Подивитися відео урок.
2. Виконати тест за посиланням до 20.05.2020 до 12.00. (час виконання 20 хвилин).
Тест
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз!
Записувати прізвище та ім'я обов'язково!
Урок 15.05.2020
Контрольна робота
Виконати контрольну роботу за посиланням 16.05.2020 до 12.00. (час виконання 45 хвилин).
Контрольна робота
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз!
Записувати прізвище та ім'я обов'язково!
Урок 12.05.2020
Тема. Побудова прямої перпендикулярної до даної.
1. Подивитися відео урок.
2. Алгоритм побудови.
3. Виконати тест (до 13.05.2020 16.00).
Тест
УВАГА!
Відкривається тільки один раз!
Вказувати прізвище та ім'я повністю! Урок 08.05.2020
Тема. Поділ даного відрізка навпіл.
Нехай АВ
– даний відрізок. З точок А і В радіусом АВ описуємо дуги. Вони
перетинаються в деяких точках С і D.
Пряма СD точкою М ділить даний відрізок навпіл.
Справді, за трьома сторонами
ΔАВС = Δ ВСD, тому <АСМ = <ВСМ. За першою ознакою
Δ АСМ = Δ ВСМ. Отже, АМ =
ВМ.
3. Виконати в зошитах № 581 (2)
Урок 05.05.2020
Тема. Побудова бісектриси кута.
1. Подивитися відео урок.
2. Алгоритми побудови.
3. Виконати в зошитах № 581 (3) та надіслати.
УРОК 28.04.2020
Тема. Побудова кута, що дорівнює даному. Побудова бісектриси кута.
1. Подивитися відео урок
2. Алгоритми побудови
3. Виконати в зошитах № 574.
4. Виконати самостійну роботу за посиланням (до 30.04.2020 15.00)
Самостійна робота
УВАГА!
Відкривається тільки один раз!
Вказувати прізвище та ім'я повністю! УРОК 24.04.2020
1. Подивитися відео урок
2. Алгоритм побудови трикутника за трьома сторонами.
3. Виконати тест за посиланням.
УВАГА!
Тест відкривається тільки один раз!
Вказувати прізвище та ім'я повністю!
УРОК 21.04.2020
Тема. Взаємне розміщення двох кіл.
1. Подивитися відео урок.
2. Записати теоретичний матеріал в зошит.
1. Відстань між центрами двох кіл, що дотикаються і мають
радіуси R1 і R2, дорівнює d. Визначте, яким є дотик даних кіл (внутрішнім чи зовнішнім), якщо:
а) R1 = 8 см, R2 = 2 см, d = 6
см;
б) R1 = 3 см, R2 = 6 см, d = 9
см.
2. Два
кола, відстань між центрами яких дорівнює 8 см, дотикаються внутрішньо. Радіус
одного з кіл дорівнює 10 см. Яку довжину може мати радіус другого кола?
3. Два кола, відстань між центрами яких дорівнює 8 см,
дотикаються зовнішньо. Знайдіть діаметри цих кіл, якщо різниця їх радіусів дорівнює 4
см.
УРОК 17.04.2020
Тема. Коло, описане навколо трикутника
1. Подивитися відео урок.
2. Прочитати п. 21 (ст. 166-167), записати означення, теорему та наслідки
з неї в зошит. Вивчити їх.
3. Виконати тест за посиланням.
УВАГА!
3. Виконати тест за посиланням.
УВАГА!
Тест проходити тільки один раз!
Вказувати прізвище та ім'я!
Тема. Дотична до кола, її властивості
1. Продивитися відео урок.
2. Прочитати п. 20, записати означення, теореми та наслідок
в зошит. Вивчити їх.
в зошит. Вивчити їх.
2. Виконати № 515, 524.
УРОК 08.04.2020
ТЕМА. "Властивості бісектриси. Коло, вписане в трикутник"
1.Продивитися в ідео урок.
2. Прочитати п. 21 (ст. 167-169), записати означення, теорему та наслідки
з неї в зошит. Вивчити їх.
з неї в зошит. Вивчити їх.
3. Розв'язати в зошиті № 553, 558 і надіслати мені на
вайбер 0979843026 до 14.04.2020.
вайбер 0979843026 до 14.04.2020.
1 Продивитися відео урок
2. Виконати в зошиті №487 (до 10.04.2020) і надіслати в класрум.
УРОК 02.04.2020
ТЕМА «КОЛО. КРУГ»
1. Запишіть зразок розв'язання задачі.
№1
Знайти
невідомий кут х.
Розв'язання
Трикутник АВС – рівнобедренний (ОС=ОВ
як радіуси), тому кути при основі трикутника рівні. Кут ОСВ дорівнює куту ОВС і
дорівнює 32°. Кут
АОС- зовнішній, він дорівнює сумі двох кутів, які не суміжні з ним. Тоді кут
АОС дорівнює 64°.
2. Розв'яжіть задачі в зошиті.
2) № 485, 489
Виконати до 08.04.2020
ТЕМА «КОЛО. КРУГ»
Ознайомлення з геометричними фігурами відбулося у вас досить давно (ще в початковій школі). Серед фігур, відомих вам ще з початкової школи, окремо стоїть одна, несхожа на інші фігури — це коло..
Отже, завдання на урок: вивчити означення кола та його елементів, навчитися використовувати ці означення для знаходження елементів кола на рисунку, зображення елементів кола та для розв’язування задач.
Завдання на урок
1. Прочитати теоретичний матеріал і записати його в зошиті.
Колом називають геометричну фігуру, яка складається з усіх точок площини, рівновіддалених від даної точки. Ця точка називається центром кола.
Точки O, A, B, C належать площині, A, B, C — рівновіддалені від точки O, тому точки A, B, C належать колу з центром у точці O радіуса R=OA=OB=OC=...
|
|
|
O — центр кола;
OA=OB=OC=R — радіуси кола (точки A, B і C лежать на колі);
AB — хорда (точки A, B лежать на колі);
BC=d — діаметр (BC — хорда, що проходить через центр).
BC=d=2R
|
Радіусом називається відрізок, який сполучає будь-яку точку кола з його центром.
Хордою називається відрізок, який сполучає будь-які дві точки кола.
Діаметром називається хорда, що проходить через центр кола.
Будь-які дві точки поділяють його на частини, які називаються дугами.
2. Виконайте письмово вправи в зошиті.
Який із цих відрізків не проходить через центр кола?
3) Позначте всередині кола точку, яка не збігається з точкою O. Скільки
радіусів, діаметрів, хорд можна провести через позначену точку?
Знайдіть периметр трикутника COD, якщо
AC=14 см, AB=8 см.
2. Домашнє завдання.
1) Повторити теоретичний матеріал.
Коментарі
Дописати коментар