Математика 5 клас
Урок 28.05.2020
Урок 26.05.2020
Урок 25.05.2020
Урок 22.05.2020
Урок 21.05.2020
Тема. Контрольна робота.
Контрольна робота "Відсотки"
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз! Час виконання 45 хвилин (доступ відкрито до 13.00)
Урок 19.05.2020
Урок 18.05.2020
Тема. Знаходження числа за його відсотками.
Урок 15.05.2020
Тема. Знаходження числа за його відсотками.
Урок 14.05.2020
Тема. Знаходження числа за його відсотками.
Урок 12.05.2020
Тема. Контрольна робота.
Контрольна робота "Множення і ділення десяткових дробів"
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз! Час виконання 45 хвилин (доступ відкрито до 14.00)
Тема. Знаходження відсотка від числа
Урок 07.05.2020
Тема. Знаходження відсотка від числа
Тема. Відсотки.
Урок 04.05.2020
Тема. Відсотки.
Урок 30.04.2020
Тема. Арифметичні дії з десятковими дробами
Урок 28.04.2020
Тема. Арифметичні дії з десятковими дробами
Урок 27.04.2020
Тема. Арифметичні дії з десятковими дробами
Урок 24.04.2020
Урок 23.04.2020
Урок 21.04.2020
Урок 17.04.2020
Наприклад: 40 : 0, 25 = 4000 : 25 = 160.
Тема. Середнє значення величин.
1. Подивитися відео урок.
2. Виконати приклад 2, сторінка 233.
Урок 26.05.2020
Тема. Середнє арифметичне.
1. Подивитися відео урок.
2. Виконати №1046.
Урок 25.05.2020
Тема. Середнє арифметичне.
1. Подивитися відео урок.
2. Прочитати п. 36.
3. Виконати №1042.
Урок 22.05.2020
Тема. Задачі на відсотки.
Урок 21.05.2020
Тема. Контрольна робота.
Контрольна робота "Відсотки"
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз! Час виконання 45 хвилин (доступ відкрито до 13.00)
Записувати прізвище та ім'я обов'язково!
Урок 19.05.2020
Тема. Задачі на відсотки.
1. Подивитися відео урок.
2. Зразки розв'язання задач.
Задача 1.
За перший день турист
проїхав 20% усього шляху, за другий — 60% остачі, а за третій — решту 48 км . Знайдіть довжину
шляху, який подолав турист за три дні.
Розв'язання
1) 100 – 60 = 40(%) становить 48
км ;
2) 48 : 40 · 100 = 120(км) — за II і III день;
3) 100 – 20 = 80 (%) становить 120 км ;
4) 120 : 80 · 100 = 150 (км) - увесь шлях.
Відповідь. 150 км .
Задача 2.
За першу
годину було продано 84% усього морозива, за другу — 78% остачі, а, за третю —
решту 88 пачок. Скільки пачок морозива було продано за три години?
Розв'язання
1) 100 – 78 = 22 (%) становить 88 пачок;
2) 88 : 22 · 100 = 400 (пачок) - остача після 1-й
години (за 2 і 3 год);
3) 100 – 84 = 16 (%) становить 400 пачки;
4) 400 : 16 · 100 = 2500 (пачки) — за три години.
Відповідь. 2500 пачок.
3. Виконати в зошитах №№ 1121, 1128 та надіслати.
4. Виконати тест до 20.05.2020 до 12.00. (час виконання 25 хвилин), (для тих, хто не виконав 18.05.2020)
УВАГА!
Доступ до роботи відкривається тільки один раз! Записувати прізвище та ім'я обов'язково!
Урок 18.05.2020
Тема. Знаходження числа за його відсотками.
1. Подивитися відео урок.
2. Виконати самостійну роботу за посиланням до 19.05.2020 12.00. (час виконання 20 хвилин).
Самостійна робота
2. Виконати самостійну роботу за посиланням до 19.05.2020 12.00. (час виконання 20 хвилин).
Самостійна робота
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз!
Записувати прізвище та ім'я обов'язково!
Урок 15.05.2020
Тема. Знаходження числа за його відсотками.
Урок 14.05.2020
Тема. Знаходження числа за його відсотками.
1. Подивитися відео урок.
2. Прочитати п. 38.
3. Виконати самостійну роботу за посиланням до 15.05.2020 15.00. (час виконання 20 хвилин).
Самостійна робота
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз!
Записувати прізвище та ім'я обов'язково!
Самостійна робота
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз!
Записувати прізвище та ім'я обов'язково!
Урок 12.05.2020
Тема. Контрольна робота.
Контрольна робота "Множення і ділення десяткових дробів"
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз! Час виконання 45 хвилин (доступ відкрито до 14.00)
Записувати прізвище та ім'я обов'язково!
Урок 08.05.2020Тема. Знаходження відсотка від числа
3. Виконати в зошитах № 1091, 982 (3, 5, 7, 9, 11)
Урок 07.05.2020
Тема. Знаходження відсотка від числа
1. Подивитися відео урок.
2. Виконати в зошитах №№ 1068, 1081 та надіслати.
Урок 05.05.2020Тема. Відсотки.
1. Подивитися відео урок.
2. Виконати в зошитах №№ 1072, 1073
Урок 04.05.2020
Тема. Відсотки.
1. Подивитися відео урок.
2. Прочитати п. 37 підручника.
3. Теоретичний матеріал (записати в зошиті).
4. Виконати в зошитах №№ 1071, 1074, 1076.
Урок 30.04.2020
Тема. Арифметичні дії з десятковими дробами
1. Подивитися відео урок.
2. Виконати в зошитах №№ 1007 (2), 1011(2), 1012
Урок 28.04.2020
Тема. Арифметичні дії з десятковими дробами
1. Подивитися відео урок.
2. Виконати самостійну роботу за посиланням до 29.04.2020 15.00.
Самостійна робота
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз!
Самостійна робота
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз!
Записувати прізвище та ім'я обов'язково!
Урок 27.04.2020
Тема. Арифметичні дії з десятковими дробами
1. Подивитися відео урок.
2. Виконати в зошитах №№ 991, 993, 1007(1)
Урок 24.04.2020
1. Подивитися відео урок.
2. Повторити правила округлення десяткових дробів.
3. Виконати в зошитах та надіслати 27.04.2020 (в понеділок).
1. Обчисліть куточком:
а) 28,8 : 1,8; б)
8,1 : 2,25; в) 4,928 : 0,16; г) 0,22274 : 0,43;
д) 8 : 5; е) 28 :
112.
2. Розв’язати рівняння:
2,35(6,2х-13,9)=142,175.
3. Пароплав
проплив 74,58 км
за течією і 131,85 км
проти течії. Скільки часу витратив пароплав на весь шлях, якщо його власна швидкість —
31,6 км/год, а швидкість течії — 2,3 км/год?
1. Подивитися відео урок.
2. Повторити правила порівняння десяткових дробів.
УВАГА! Доступ до роботи відкривається тільки один раз!
Записувати прізвище та ім'я обов'язково!
Урок 21.04.2020
Тема. Знаходження числа за його десятковим дробом
1. Подивитися відео урок.
2. Вивчити правило
Щоб знайти число за його десятковим дробом, можна дане число поділити на відповідний йому десятковий дріб.
3. Виконати в зошитах №№ 999, 1001, 1011 (1, 3)
Урок 17.04.2020
Тема. Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.
1. Подивитися відео урок.
2. Вивчити правило.
Щоб поділити число на десятковий дріб,
треба:
1)у діленому і дільнику перенести кому вправо на стільки
цифр, скільки їх після коми в дільнику;
2)після цього виконати ділення на натуральне число.
3. Виконати в зошитах № 983, 987 (1, 5)
Урок 16.04.2020
Тема. Особливі випадки ділення десяткових дробів
1. Подивитися відео урок.
2. Записати правила в зошит і вивчити їх.
Щоб поділити десятковий дріб на 10,100,1000 і т.д., треба перенести кому в цьому дробу на стільки цифр ліворуч, скільки нулів стоїть після одиниці в дільнику.
Щоб поділити десятковий дріб на 0,1; 0,01; 0,001 і т. д., треба перенести в ньому кому на стільки цифр праворуч, скільки стоїть нулів перед одиницею в дільнику. Якщо в діленому не вистачає знаків, тоді праворуч приписують нулі.
3. Виконати в зошитах №№ 970, 985, 1009 (1, 2)
Урок 14.04.2020
Тема. Ділення десяткових дробів на натуральне число.
При діленні десяткового дробу на натуральне число (кутком) можна:
1) ділити дріб на натуральне число, не звертаючи уваги на кому;
2) після закінчення ділення цілої частини діленого треба в частці поставити кому.
Приклад 1.
8,68 : 7 = 4. |
Приклад 2.
169,6 : 8 = 21,2. |
|
Особливі випадки (ціла частина діленого менша від дільника або дорівнює 0; цифри діленого закінчилися, а 0 в остачі не отримано; натуральне число ділиться на натуральне).
Приклад 3.
|
|
Приклад 4.
|
|
Приклад 5.
|
Висновок. У будь-якому разі ділення десяткового дробу на натуральне число виконується майже так, як ділення натуральних чисел. Відміна лише в тому, що в частці треба на певному місці поставити кому і можна дописати нулі справа у дробовій частині.
2. Виконати в зошитах та надіслати до 16.04.2020.
1.
Записати в метрах 37,9 см.
а)
379 м б) 0,0379 м в)
3,79 м г) 0,379 м
2.
Записати в кілограмах 700 г
а)
0,7 кг б) 0,07 кг в)
0,007 кг г) 0,0007 кг
3.
Обчисліть значення виразу 2 : 25 + 196,8 : 16 - 0,38.
а)
12 б) 19 в) 16 г) 15
4.
Знайти корінь рівняння (1,25 - х ) × 15 = 4,8
а)
0,63 б) 0,93 в)
0,83 г) 0,73
5. З двох станцій, відстань між якими 946,8 км,
відправилися одночасно назустріч один одному два поїзди і зустрілися через 6
год після початку руху. Один із поїздів рухався зі швидкістю 76,5 км/год. Знайдіть
швидкість другого поїзда.
6.
Знайти об'єм прямокутного паралелепіпеда, якщо його довжина дорівнює
13,5
см, ширина в 5 разів менша, ніж довжина, а висота - в 3 рази менша від ширини.
Урок 13.04.2020
Тема. Множення десяткових дробів. Розв'язування задач на знаходження десяткового дробу від числа.
1. Подивитися відео урок 1, відео урок 2
Зразок розв'язання задач
Задача 1. У класі 30 учнів, з них 0,4 дівчата. Скільки дівчат у класі?
Розв'язання.
1) 30*0,4=12 (дівчат) - у класі
Відповідь: 12 дівчат.
2. Виконати письмово №№ 995, 997
Урок 09.04.2020
Тема. Множення десяткових дробів (повторення).
1. Подивитися відео урок.
2. Повторити п. 34 підручника.
3. Виконати тест.
УВАГА!
Тест проходити тільки один раз!
Записувати прізвище та ім'я!
Урок 07.04.2020
Тема. Віднімання десяткових дробів (повторення).
1. Продивитися відео урок "Віднімання десяткових дробів"
2. Повторити п. 33 підручника
3. Виконати самостійну роботу та надіслати в групу 08.04.2020
1. Яким з перелічених виразів
задається (у т) сума: 2т 28 кг ,
1 т 5 кг ,
5 т 4 ц?
1) 8,568 т; 2)
8,73 т; 3) 8,433 т; 4) 8,326 т.
2. Знайдіть рівняння, коренем
якого є число 10:
1) х – 2,093
= 0,207; 2) 2,093 – х = 0,207; 3)
12,093 – х = 2,093;
4) х + 2,093 = 12,93.
3. Яке з наведених чисел
дорівнює різниці 10 – 0,090908?
1) 9,010101; 2) 9,909092; 3) 9,090902; 4) 0,919192.
4. Яке з поданих чисел дорівнює
сумі коренів рівнянь х – 1,048 =
0,909 і
1,005 – х = 0,044, яка округлена до сотих?
1) 2,92; 2) 1,19;
3) 1,2; 4) 2,91.
5. Яка з пар чисел є значеннями власної швидкості катера та шкидкості проти течії, якщо швидкість течії річки 2,3 км/год, а швидкість за течією
18,1 км/год?
1) 16,2 і 13,9;
2) 15,8 і 13,5; 3) 20,4 і 18,1; 4) 20,4 і 22,7.
6. Розв’яжіть рівняння 5,42-
(у-9,37)=1,18
Урок 06.04.2020
Тема. Віднімання десяткових дробів (повторення).
1. Продивитися відео урок "Віднімання десяткових дробів"
2. Повторити п. 33 підручника
3. Виконати тест до 07.04.2020
Урок 02.04.2020
Тема. Ділення десяткових дробів.
1. Записати в зошиті приклади розв'язання вправ
Приклади розв'язання вправ
х= 132,6:13
х=10,2
Відповідь: 10,2
6) 1,2х +4,6х-2,8х=0,15
х(1,2+4,6-2,8)=0,15
3х=0,15
х=0,15:3
х=0,05
Відповідь: 0,05
2. Виконати в зошиті №№ 978, 976
УВАГА!!! Можно подивитися ще відео урок "Ділення десяткових дробів на натуральне число"
Д/З 1) Прочитати п. 35 (ст. 221-223), письмово в зошитах №№ 971, 972
2) Тест №1 5-А клас (виконати до 01.04.2020)
Тест №1 5-Б клас (виконати до 01.04.2020)
УВАГА! ТЕСТИ ВИКОНУВАТИ ДЛЯ СВОГО КЛАСУ!
1. Записати в зошиті приклади розв'язання вправ
Приклади розв'язання вправ
№ 977
1) х*13= 132,6х= 132,6:13
х=10,2
Відповідь: 10,2
6) 1,2х +4,6х-2,8х=0,15
х(1,2+4,6-2,8)=0,15
3х=0,15
х=0,15:3
х=0,05
Відповідь: 0,05
2. Виконати в зошиті №№ 978, 976
Урок 01.04.2020
Тема. Ділення десяткових дробів.
1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом і записати його в зошиті
2. Виконати письмово в зошитах №№ 979, 980, 975 (1, 2)
3. Виконати тест (до 03.04.2020)
Тест № 2
1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом і записати його в зошиті
2. Виконати письмово в зошитах №№ 979, 980, 975 (1, 2)
3. Виконати тест (до 03.04.2020)
Тест № 2
Урок 31.03.2020
Тема. Ділення десяткових дробів.
1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом.
1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом.
Особливими є випадки ділення десяткового дробу на 10, 100, 1000.
Для цього користуються таким правилом..
Щоб поділити десятковий дріб:
1) на 10, 100,1000,…, треба в даному дробі перенести кому ліворуч на стільки цифр, скільки нулів записано після 1 в числі, на яке ділимо;
Наприклад:
128,543 : 10 = 12,8543;
128,543 : 100 = 1,28543;
128,543 : 1000 = 0,128543.
2. Подивитися відео урок "Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000..."
3. Прочитати п 35, ст. 223, записати правило в зошит і вивчити його.
4. Виконати в зошитах №№ 969, 970, 974
Урок 30.03.2020
Тема. Ділення десяткових дробів.
При діленні десяткового дробу на натуральне число (кутком) можна:
1) ділити дріб на натуральне число, не звертаючи уваги на кому;
2) після закінчення ділення цілої частини діленого треба в частці поставити кому.
Приклад 1.
8,68 : 7 = 4. |
Приклад 2.
169,6 : 8 = 21,2. |
|
Особливі випадки (ціла частина діленого менша від дільника або дорівнює 0; цифри діленого закінчилися, а 0 в остачі не отримано; натуральне число ділиться на натуральне).
Приклад 3.
|
|
Приклад 4.
|
|
Приклад 5.
|
Висновок. У будь-якому разі ділення десяткового дробу на натуральне число виконується майже так, як ділення натуральних чисел. Відміна лише в тому, що в частці треба на певному місці поставити кому і можна дописати нулі справа у дробовій частині.
УВАГА!!! Можно подивитися ще відео урок "Ділення десяткових дробів на натуральне число"
Д/З 1) Прочитати п. 35 (ст. 221-223), письмово в зошитах №№ 971, 972
2) Тест №1 5-А клас (виконати до 01.04.2020)
Тест №1 5-Б клас (виконати до 01.04.2020)
УВАГА! ТЕСТИ ВИКОНУВАТИ ДЛЯ СВОГО КЛАСУ!
Коментарі
Дописати коментар